1 Temmuz 2007 Pazar

Oyumu Kullandim:) / I have voted!

Evetttt Oyumu ilk defa kullandim,

Istanbul'a sabah saat 10:30 civarlarinda geldigimizde pasaport Kontrolun'den hemen sonra kurulan 5'ye yakin her masa basinda 3'er kisiler tarafindan olusturulan secim masalarini gorusuyorsunuz, ve bayagi yardimci olan memur bey ve hanim'in sayesinde Oyunuzu Kullanabiliyorsunuz. Hatta Oy kullanirken gizliligi korumak icin bile kabinler kurulmustu.

Sadece TC kimlik veya pasaportunuzun olmasi yeterli, belki benim ilk Oy kullanacagimdan hemen oy kullanabilecegim soylendi. Cunki yanimdaki arkadasin daha once kayitli olan vede oy kullandigi yer Ankara'da cikti. Uzunca olan secim kagidigi ve muhurunu alip kabinlere gidip oyunuzu kullanmak istediginiz Partinin altindaki deligin tam ortasina Muhrumu vurdum:) Zarf'in icerisine koyup, yalayip kapatiyorunuz, sonrada Sandik basina gelip. delikten atiyorunuz, Cok heyecanlandim, Vatanimiza ve milletimize hayirli ugurlu olsun! EEEE resimde cektirmeden edemedim canimmm!!



2 aylik tatil suremde baslamis oldu.

Cok sicak olmayan, saglikli, mutlu vede bol esintili bir yaz sizinle olsun.

sevgiler

Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder