9 Haziran 2007 Cumartesi

Aldatildim!!!

İclal Aydın: Aldatıldım

'Yazar Tuna Kiremitçi, yazar-oyuncu İclal Aydın’la 5 ay süren evliliğinin ardından boşanıp 1.5 yaşındaki oğlu Can’ın annesi, eski eşi Yasemin Altan’a döndü ve yeniden nikah masasına oturacaklarını açıkladı.

Bu olay üzerine İclal Aydın “Öyle utandım ki bir süre insan içine çıkamadım. Çünkü resmen aldatıldım. Öfkem çok büyük, Biz çok büyük bir aşkla evlenmiştik ama Tuna eski eşine döndü. Demek onlarınki daha büyük aşkmış'' dedi.
Milliyet Gazetesin'den'


VAH VAH COK UZULDUM!

Yaa zaten Iclal Aydin'nin o zaman bu ikinci evliligi galiba bundan kac yil once belki 3 yil falan olmustur bir kizi olmustu galiba ne cabuk kocasindan ayrilip bunla.......ayy Allahim Dunya haline bakarmisin..???

TV'ler gazeteler bile sasirdi, artik oraya buraya yorum bile yazmiyorum... Yok Paris Hilton hapise girdi, cikti, tekrar girdi.. Kuzey kutuplarda Fransa buyuklugunde Buzullar eriyor biz hala Birtney Spiers'in kafa kazimasina yada Paris Hilton'nun hapse girdiginde ne yapacak 45 gundu simdi? yok 23 gun simdi, sonra 40 gun vs'lerle ugrasiyoruz..




Sanirim bu kadar bilgiyide zorla orayi burayi acarak ogrendim galiba, bu kadarinida bildigime gore:) Yada Daffur'da insanlar goz gore gore oluyor, Irakta hergun insanlar bombalarla 50 ile 70 kisi pazarlarda oldurulurken, Lublan karman corman, Lublan ordusunun son 30 yilda yapmasi gereken en buyuk olayi; Hamas'i ortadan kaldirmaya calisirken vede en onemlisi Turkiye icerisinde ki secimler yaklasmasina ragmen Sececek Partilerin bile dogru durust Olmamasi.. Olsada yeterince guclu olamiyacaklari..



Yada en cok cok onemliside Turkiye Kuzey Irak Sinira yiginak yapiyor hatta belkide coktan Kuzey Irakta bile.. biz hala Paris Hiltonlarla Ugrasiyoruz yada Iclan hanimin bilmem kacinci evliligiyle... :-? :-(



Sevgiler
Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder