17 Mayıs 2007 Perşembe

Ufffff Bu Dogum Gunleri Partilerinden Artik Biktim!


Sizleri bilmem ama , ben artik bikmaya basladim Bu Dogum Gunleri Partilerin'den, nedenmi dusunsenize iki cocugunuz var her cocugunuzun sinifinda 22 ogrenci olsa yilda 44 dogum gunu partisi ve bunun diyelim sadece 20 tanesi yapilsa bile, senin organize ettigin Dogum gunu partsine cocugunun arkadaslari gelmese bile cok uzuluyor.. eee baska buda yilda 20 dogum gunu hediyesi sayilir, artik bastan alip biryeremi koysam su hediyeleri..

Sonra bunun hediyesi alinir, vede alinan hediye ucuz birseyde olamaz tabii arti alacaksin cocugunu parti yerine birak vs... Turkiyede nasil bilmem ama buralarda dogum gunleri partileri cok onemli taa 10 gun oncesinden Davetiyeler gonderilir vs, dogum gunu partisinde yapilacak oyunlar kazananlarin hediyesi ayarlanir, kac kisi davet edilmise 'Goody Bag' dedikleri ufak tefek hediyeler alinip kucuk cantalara konup gelen cocuklara parti sonunda ayrilirken verilir.. yani sadece gelenlere masraf oldugu gibi duzenlerenlere ise ayri bir dert olur..

Haaa birde Dogum gunu Pastasi vardir herkesinkinden farkli olmalidir ki konusulsun.

Bilmem belkide ben olaya boyle bakmam gerek yada son 7 yilda, iki defa dogum gunu partisi duzenledigimdendir.. yada bana bazi seyler yapmack ictenlik yokmus gibime geliyor, sonralari sanki aileler dogum gunu partileri yapmak zprunda hissettikleri icin yapiyormus gibime geliyor.. yada belkide burasi pek bir gosterise merakli oldugu icindir..

eee ben hayatimda kac defa dogum gunu partisi yaptim ki himmm 1, 2, 3 belki 4'dur..

iste oyle, disari dersen 43Derece'cik.. Ben kactim Isabel'i arkadasinin dogum gunu partsisine goturecem.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder