21 Mayıs 2007 Pazartesi

Yurt Disinda Yasayan Arkadaslarin Oy Kullanmasi!



Secimler 22 Temmuzda, vede disarda yasayan cogu arkadaslarimiz gibi bu yil cogumuz Turkiyede tatilde olacagiz ve oyumuzu bu sefer kullanmaliyiz..

Secim kagitlariniz olmadan secimlerde oy veremiyorsunuz biliyorsunuz, isimlerinizin muhtarliktan aldiginiz secim kagit veya kayitlarinizi yaptirdiktan sonra oy kulanabileceginizi unutmayin, buda Turkiyede yasadiginiz mahalle muhtarligindan hal ettirilebiliniyor ben dun ve bugun kayit icin websitesi araciligi ile ugrastim, hatta surpriz bir gelisme ile hukumetimizin nufus idaresinden bir uyesiyle bile maillestim, bana aktardigi bilgi Turkiyedeki bulundugum muhtarliga gitmem gerektigi vede bununda secimlerden once belli bir sure oncesinden basvurulmasi gerektigi..daha cok bilgi olmak icin:http://www.ysk.gov.tr/ysk/index.html sitesini bir inceleyin derim.

19 yasindan beri dunya'li oldugum icin hic oy kullanmaya vaktim olmadi, ama http://www.tuik.gov.tr/ gibi websitesi sayesinde kendinizi kayit ettirip 25 hazirandan itibaren havalanlarinda konulacak Secim Oy sandiklarindan oynunuzu kullanabilirsiniz (umarim saglikli bir oysayimi olur, havalanlarindaki santiklarin sayiminda) yada secimlerde oy kullanmak icin kayitli iseniz tatil sirasindada oynuzu Turkiyede kullanabilirsiniz.

Sevgiler
Derya Lount



Daha iyi bir gelecek icin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder